Hitelközvetítőknek: Lépjen be vagy regisztráljon!
Adatbázisunkban jelenleg
924 hitelközvetítő
116.875 ügyfél
706.745.492.342 Ft
hiteligényéből választhat!

Hasznos kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni a regisztráció menüpontban felhasználónév és jelszó megadásával tud. Ezt követően tudja kiválasztani az igényelt csomagot és tud rendelést leadni. A szolgáltatást a csomag árának kifizetése után aktiváljuk Önnek és ezt követően tud lekérni adatokat a rendszerből.

Milyen előnyökkel jár a VIP-s előfizetés?

A VIP-s előfizetéssel Ön kiemelt partnerünké válik. Ebben az esetben biztosítjuk az elsőbbséget, a beérkezett hiteligényekről ugyanis e-mailben értesítjük kiemelt előfizetőket. Az új hiteligényléseket a beérkezéstől számított 24 óráig csak VIP-s ügyfeleink vehetik ki, ezzel is növelve szolgáltatásunk minőségét.

Hogyan lehet szolgáltatást aktiválni, fizetni?

A szolgáltatás csomagot regisztráció után tudja kiválasztani, és OTP bankfiókban történő készpénzbefizetéssel, vagy utalással tudja rendezni. A regisztrációnál kapott e-mail tartalmazza az azonosító számát (amit a rendszer belépésnél is kiír), ezt kell a megjegyzés rovatban feltüntetni. A szolgáltatást 24 órán belül vagy  a következő munkanapon aktiváljuk, erről e-mailben kap értesítést.

Mivel a számlát a regisztráció során megadott névre (cégnévre) állítjuk ki, fontos, hogy a befizetés a megadott névről (cégnévről) érkezzen, mert a számlán is ez fog szerepelni! Ettől külön kérés esetén sem tudunk eltekinteni!

Hány hiteligénylő adatát kérhetem le?

VIP előfizetéssel hetente 15 hiteligénylő adatait kérheti le rendszerünkből, Alap előfizetésünk jelenleg nem elérhető.A lekérdezett hiteligénylők adatait a kivételt követőhetedik nap után tudja visszatenni az adatbázisba és ezt követően van lehetősége arra, hogy újakat kérjen le. Természetesen nem kötelező mindegyiket visszatennie az adatbázisba, így a folyamatban lévő hiteligénylőket nem kapja meg más hitelközvetítő.

Ha ALAP előfizetéssel rendelkezik, akkor a rendszerbe frissen beérkezett hiteligényléseket csak 24 óra elteltével tudja lekérni az adatbázisból. Szünetel.

Mennyi időre vehetem ki a hiteleket?

Nincs ilyen időbeli korlát meghatározva az adatbázis használatánál. Amire figyelnie kell, hogy hetente 15  adata lehet Önnél (ha Ön kiválaszt egyet, más nem tudja lekérni). Újat csak abban az esetben tud lekérdezni (hét nap elteltével), ha már tett vissza a korábban lekérdezettekből.

Ha kivettem egy hitelt, kivehetem újra?

Erre nincs lehetősége (és nincs is rá szükség). Ha már egyszer kivett és visszatett egy hitelt az adatbázisba, az a rendszerből többször nem kérdezhető le. Így kerüljük el azt, hogy egy hiteligénylőt ugyanaz a hitelközvetítő feleslegesen többször is megkeressen.

Mikor lehet kivenni újabb hiteleket?

Miután visszatette az adatbázisba a korábban kivett hitelt, ezt követően van lehetősége újabb adatokat lekérni. Természetesen az időkorlát (7 nap) letelte után. Az előfizetés adott hetében meghatározott számú hiteligénylést vehet ki az adatbázisból (VIP csomaggal heti 15-t ).

Mikor lehet visszatenni a kiválasztott hitelt?

Legkorábban az adatbázisból való kivétel után 7 nappal.

Az ügyfél értesül az adatai lekéréséről?

Mikor lekéri egy hiteligénylő adatait, rendszerünk erről értesíti az ügyfelet e-mailben, amiben szerepel az Ön neve, valamint telefonszáma (amihez a regisztráció során hozzájárult). Erre az adatvédelmi szabályok betartása miatt van szükség, mivel így nyomon követhető az ügyfelek számára is az adattovábbítás. Ebben az értesítő e-mailben az ügyfélnek lehetősége van törölnie magát az adatbázisból (amennyiben már nem aktuális számára a hiteligénylés).

Hogyan tudja a hiteligénylő törölni az adatait a rendszerből?

Sikeres hitelügyintézés esetén (vagy ha már nem aktuális a hitelfelvétel), az ügyfél a fentiekben említett értesítő levélben megadott leiratkozó linket tudja használni adatai törléséhez.

Ebben az esetben az a hitelközvetítő, aki kivette, újat választhat helyette.

Milyen díjai vannak a szolgáltatásnak?

Amennyiben Őn új előfizetőnk,úgy utalás előtt kérjük jelezze emailben előfizetési szándékát,hogy el tudjuk végezni a cég ellenőrzését,hogy meggyőződhessünk a tényleges hitelközvetítői tevékenység végzéséről.Amennyiben úgy ítéljük meg, előfizetési szádékát indok nélkül elutasíthatjuk.

A szolgáltatás jelenleg VIP  csomagból áll. Ezeket 30 napra rendelheti meg. 

Tipus Alanyi adómentes Leírás
VIP csomag
30 napra
30 000 Ft A VIP csomagban heti 15 hiteligénylő adatait kérdezheti le. Biztosítjuk VIP-s ügyfeleinknek, hogy a rendszerünkbe érkező új ügyfeleket Ők vehetik ki elsőnek.

 

Fontos, hogy a befizetés a megadott névről (cégnévről) érkezzen, mert a számlán is ez szerepel. Az átutalás vagy befizetés közleményében mindenképpen adja meg azonosító számát, amit bejelentkezést követően a bal felső sarokban talál.

Erre a számlaszámra tudja átutalással rendezni az előfizetési díjadat, valamint ha bemegy bármelyik OTP bankfiókba, erre a számlaszámra kérje az összeg befizetését!

Ne feledje az azonosító számát feltüntetni a közlemény (megjegyzés) rovatban! (Bejelentkezéskor a bal felső sarokban találja.)

Hol találom meg a kiválasztott hiteleket?

A kiválasztott hitelek menüben, baloldalon találhatóak. Megnyitás után lehetősége van kinyomtatni az igénylés adatait. Visszatétel esetén az információ elveszik.

Milyen sorrendben vannak az adatbázisban az ügyfelek?

Az ügyfelek időrendi sorrendben szerepelnek, mindig a legfrissebbek szerepelnek elöl.

Mit jelent a piros telefon ikonnal jelölt minősítés a hiteligényléseknél?

Február közepétől a jelzálogot igénylő ügyfeleinknél telefonos ellenőrzést vezettünk be, hogy méginkább kizárjuk rendszerünkből a már nem aktuális hiteligényléseket. A pozitív visszajelzést kapott hiteligényléseket jelöljük piros telefon ikonnal.

Mit jelent a csillaggal jelölt minősítés a hiteligényléseknél?

Minősítési rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy hitelközvetítő partnereinknek segítsünk megtalálni a legjobb minőségű hiteligényléseket. Számos kritériumot vizsgálunk, ami alapján egy adott hiteligénylést csillagokkal jelölten minősítünk (pl. hitelösszeg nagysága, KHR lista, hitel típusa, e-mailben megerősített regisztráció, valamint azt is nézzük, hogy egy adott hiteligénylést hányszor kértek le az adatbázisból). Ezek alapján 0-5 csillagig jelöljük a hiteligényléseket, ahol:
0 – 1 csillag: kérdéses vagy nem besorolt minősítésű (pl. hiányos adatok hitelösszegre, hiteltípusra vonatkozóan);
2 – 3 csillag: megfelelő, jó minőségű hiteligénylés;
4 – 5 csillag: kiváló minősítésű hiteligénylés.

Fentiek alapján akkor a csillag nélküli vagy csak egy csillagos hiteligényléseket nem is érdemes kivenni, mert használhatatlanok?

Nem, dehogy! Ez leginkább azt jelöli, hogy az adott hiteligénylésnél nem minden információ került be az adatbázisunkba (nem ismerjük például a pontos hitelösszeget, esetleg a hitel típusát, vagy hogy az ügyfél rajta van-e a KHR listán stb). Ezeket az igényléseket ugyanúgy érdemes kivenni, mint a több csillaggal jelölteket, csak ezzel szeretnénk jelezni partnereinknek, hogy ezeknél a hiteligényléseknél előfordulhatnak hiányos információk az előbb felsorolt példák alapján. De elérhetőséget (alapadatokat) természetesen ugyanúgy tartalmaznak ezek a hiteligénylések is!

Hogyan láthatom a hitelek adatait?

A hitelboxra kattintva külön ablakban megnyílnak a hitel paraméterei. Az ügyfél elérhetőségét csak kiválasztás után tudja megtekinteni a Kiválasztott hitelek menüben. Itt lehetősége van nyomtatni is az egyes hiteligénylésekhez tartozó adatokat.

Van lehetőségem szűrni az adatbázist?

Az adatbázisban a hiteligényléseket területileg megyére, városra, hiteltípusra lehet szűrni.

Emellett azokat a hiteligényléseket is tudja szűrni, amelyeket más már lefoglalt.

Bármilyen kérdés vagy egyéb probléma esetén kérjük az ugyfelszolgalat@hitelek24.com címre írjon és kollégáink készségesen válaszolnak Önnek!

     Pénzügyi és gazdasági hírek, hitelek, információk.